Vyberte možnost Stránka

Zpestřete si trénink outdoorovým cvičením

Zpestřete si trénink outdoorovým cvičením

 

Aktuální situace spojená s pandemií nového koronaviru cvičení v posilovnách moc nepřeje. Fitness centra jsou zavřená a většina lidí tak trénuje doma. Aby se takový trénink nestal monotónním, zkuste ho zpestřit outdoorovým cvičením. Trénink venku může být stejně účinný jako v posilovně.

Na cvičení venku nepotřebujete žádné speciální nářadí. Outdoorové hřiště je výhodou, ale ne nutností. Můžete si zaběhat, nebo si najděte místo v parku, kde jsou nějaké hrazdy či obyčejné prolézačky. Samozřejmě, počasí tréninku v přírodě ne vždy přeje, ale pokud to vyjde, potěšíte své tělo i duši.

Výhody outdoorového cvičení

Cvičení venku má mnoho výhod. Už samotný pobyt v přírodě pomáhá snižovat hladinu stresu, zlepšuje náladu a přispívá k celkové psychické pohodě. Outdoorové cvičení oceníte i tehdy, pokud většinu dne prosedíte doma ve své provizorní kanceláři. Tréninkem se udržíte ve formě a alespoň nějaký čas strávíte na čerstvém vzduchu.

Zdroj: pixabay.com

 

Cvičením v přírodě posílíte i váš kardiovaskulární systém a imunitu. Zejména v letních měsících si i po krátkém pobytu na slunci doplníte důležitý vitamin D.

V neposlední řadě je outdoorový trénink zcela zdarma. Nemusíte platit žádné členské poplatky a do nejbližšího parku či na vlastní zahradu se dopravíte i po vlastních.

Jak cvičit venku?

Asi nejznámějšími outdoorovými cvičeními jsou běh a cyklistika. Venku si však můžete udělat i silový trénink či zacvičit s vlastní vahou. Postačí vám obyčejná lavička v parku. Efektivně na ní procvičíte vrchní část těla, břišní svalstvo, nohy i zadek. Stačí se inspirovat tréninkem na internetu nebo se poradit s trenérem.

Pokud se vám podaří najít hrazdu, nebo volné prolézačky, vyzkoušejte kruhový trénink zaměřený na břicho a horní partie. Kombinovat můžete přítahy, kliky či zvedání kolen na hrazdě.

Zdroj: Bigstockphoto.com

Na cvičení venku se dají využít i obyčejné schody. Na těch, kromě běhu, můžete dělat i bulharské dřepy či kliky. Zabrat vám dají i výstupy v podřepu či klasický dřep s následným výskokem na schod. Trénink na schodech se dá různě obměňovat a pořádně se zapotíte i bez přidané zátěže.

Na co nezapomenout při cvičení venku

I při cvičení venku třeba myslet na správné provedení cviků. Pokud s cvičením začínáte, nebo máte nějaké zdravotní problémy, poraďte se raději s trenérem. Ten vám připraví tréninkový plán na míru, nebo si na čerstvém vzduchu zacvičí spolu s vámi.

Rovněž nezapomeňte na vhodné oblečení. A to zejména při horším počasí. Nejlepší je vybavit se oblečením, které je nepromokavé a můžete ho vrstvit. Pokud vám bude příliš teplo, jednu vrstvu jednoduše shodíte. V chladnějších měsících myslete i na pokrývku hlavy. Dobře poslouží obyčejná čepice nebo sportovní čelenka.

O autorovi

redaktor

O všem možném pro Vás píše tým z internetového magazínu www.muzskystyl.cz

O nás

 

Mužskýstyl.cz už od roku 2013 pravidelně přináší novinky ze světa pánské módy, oblékání, vztahů a žen, zdraví a sportu, dobrého jídla a pití, zábavy, bydlení, financí a další zajímavá témata, která každému správnému gentlemanovi nesmí uniknout. Mužský styl udává styl, trendy tak, abysme my chlapi šli s dobou, která se mění ze dne na den. Avšak my jdeme s dobou a nic nás nezastaví!






Nová online půjčka od českého poskytovatele

Styloví muži, potřebují občas vypadnout s partou a strávit volný víkend někde na chatě. Ideální příležitost na pánskou jízdu je podzimní vinobraní. Skvělou párty zažijete, když si najdete ubytování na Jižní Moravě v pěkném vinném sklípku, kde se dobře najíte, pobavíte a navíc otestujete kvalitní vínka při degustaci. Pokud vinobraní nestihnete rezervujte si chaty na Silvestra, kde s partou oslavíte příchod nového roku a k tomu si v případě vhodných sněhových podmínek výborně zalyžujete.