Vyberte stránku

Tommy Hilfiger: Moc nechybělo a jedna z TOP značek pánského spodního prádla se málem nezrodila!

Tommy Hilfiger: Moc nechybělo a jedna z TOP značek pánského spodního prádla se málem nezrodila!
Tommy Hilfiger: Moc nechybělo a jedna z TOP značek pánského spodního prádla se málem nezrodila!
5 (100%)
celkem 2 hodnocení

Čím stoprocentně potěšíte svého partnera? Pokud máte pocit, že jste mu v minulých letech dala všechny možné dárky, vsaďte protentokrát na klasiku v podobě kvalitního pánského spodního prádla. V případě trenýrek s logem Tommy Hilfiger mu stoprocentně uděláte radost. Samozřejmě za předpokladu, že seženete originálního textil prvotřídní kvality a nikoliv lacinou napodobeninu. Ještě předtím si však přečtěte něco málo o historii značky. Proč? Protože nikdy není od věci rozšířit své povědomí o oblasti módy!

Tommy Hilfiger je starší pán, který již oslavil šedesátku. Patří mezi nejuznávanější světové návrháře a značka nesoucí jeho jméno je jednou z nejprestižnějších. S budováním svého impéria začal v 18 letech a jeho cesta na vrchol byla mnohdy trnitá. Nejdřív musel zbankrotovat, a až se poučil, vystoupal na samotný vrcholek módního průmyslu.

Z hipíka obchodníkem

Když byl Tommy Hilfiger mladý, zasáhla ho květinová revoluce. Jeho začátky se nesly v duchu úprav tehdy populárních kalhot do zvonu. Otevřel si vlastní obchod s názvem Místo pro lidi, kde pořádal diskotéky, soutěže a další akce. Tento koncept mu bohužel přinesl bankrot, protože lidé příliš nenakupovali a spíše se k němu chodili bavit. Hilfiger se však nevzdal a naopak se z neúspěchu poučil.

Proč je spodní prádlo TH tak populární?

Boxerky a trenýrky Tommy Hilfiger charakterizuje vyladěný design, perfektní střih vysoká kvalita materiálu. Jenomže to ve světě módy k úspěchu nestačí. Tommy Hilfiger si toho byl vědom, a proto se do centra pozornosti dostal díky poněkud drzé reklamě.

Tommy Hilfiger vždy snil o vlastní firmě a nenechal se zlákat ani nabídkami konkurenčních gigantů Calvina Kleina a Perryho Ellise. V rámci jedné z marketingových kampaní vsadil na nápis “Čtyři největší američtí návrháři pánské módy jsou RL, PE, CK a TH.“ Pod sloganem bylo uvedeno logo jeho značky a dodatek, že poslední iniciály značí Tommy Hilfiger. Vtip byl v tom, že v té době bylo jméno proslulého návrháře velkou neznámou. Ale vyšlo mu to a originální reklamou se katapultoval mezi nejlepší z nejlepších.

Ačkoliv Tommy Hilfiger své impérium prodal za 1,6 miliardy dolarů, značce se dnes daří i bez jeho vedení. Momentálně paradoxně patří společnosti Philips-Van Heusen, která má pod křídly také značku Calvin Klein.

O autorovi