Vyberte možnost Stránka

3 časté chyby webů. Najdete se mezi nimi?

3 časté chyby webů. Najdete se mezi nimi?
Rate this post

Internet je v současné době plný nejen kvalitních, ale i těch méně kvalitních webových stránek. Často se u nich přitom objevují určité chyby, kterým se však lze snadno vyhnout. Jaké to jsou? 

Chybějící rozcestník

Statistiky mluví jasně. Uvádí se, že lidé na úvodní stránce webu (tedy homepage) tráví velmi málo času. Obvykle se jedná o maximálně 20 vteřin. Je tomu z toho důvodu, že na web přichází s cílem najít nějakou informaci. 

Úvodní stránka webu by proto měla sloužit jako takový rozcestník, který uživatele velmi rychle navede dovnitř webu. A díky tomu se dostane právě k té informaci, pro kterou si k vám přišel. 

Vzhledem k tomu se vyplatí na homepage umístit rozcestník na všechny nebo ty nejdůležitější informace uvnitř webu. Díky tomu nebudou muset návštěvníci vše složitě hledat.

TIP: Nechte si vytvořit profesionální e-shop či web, který prodá vaše produkty nebo služby. 

Nekvalitní obsah

Na webových stránkách se často objevuje nekvalitní obsah. Jak jej poznáte? Třeba tak, že zahrnuje pouze výčet toho, co děláte. Nebo tak, že jste při jeho tvorbě vůbec nepracovali s analýzou vašeho typického zákazníka.

Kvalitní obsah se totiž zaměřuje právě na potřeby, problémy, touhy a sny vašeho zákazníka. Poskytuje veškeré relevantní informace, které jsou třeba pro provedení rozhodnutí. A také odbourává případné obavy před provedením poptávky či objednávky. 

Samozřejmostí by poté měl být obsah bez jazykových a gramatických chyb. Překlepy a hrubky totiž výrazně snižují důvěryhodnost vašeho webu, potažmo vaší firmy. Lze proto doporučit, abyste si na texty najali profesionálního korektora či korektorku.

Neužitečné zápatí webu

Zápatím vaše webová stránka končí. A pokud k němu zákazník došel a neprovedl požadovanou akci (například poptávku vašich služeb), pak není zcela rozhodnutý. Vaším cílem je proto do zápatí zahrnout takové prvky, abyste jej na webu udrželi, nebo abyste na něj získali kontakt.

Zápatí může obsahovat například odkazy na příbuzný obsah či jiné užitečné informace. Součástí dále může být rychlý kontakt (telefon a e-mail) a možnost položit dotaz. 

Cílem zápatí zkrátka je udržet zákazníka na webu tak dlouho, aby našel přesně to, co hledá. Také byste mu měli prostřednictvím zápatí poskytnout doplňující informace, díky kterým se bude moct snáze rozhodnout. A nezapomeňte mu dát možnost zeptat se vás, na co potřebuje. 

Více informací o tvorbě webových stránek najdete na www.mdwebdesign.cz

O autorovi

redaktor

O všem možném pro Vás píše tým z internetového magazínu www.muzskystyl.cz

O nás

 

MužskýStyl.cz už od roku 2013 pravidelně přináší novinky ze světa pánské módy, oblékání, vztahů a žen, zdraví a sportu, dobrého jídla a pití, zábavy, bydlení, financí a další zajímavá témata, která každému správnému gentlemanovi nesmí uniknout. Mužský styl udává styl, trendy tak, abysme my chlapi šli s dobou, která se mění ze dne na den. Avšak my jdeme s dobou a nic nás nezastaví!






Chceš moderní hodinky s chytrými funkcemi? Stylové Apple Watch SE 2022 jsou tu pro tebe!

Styloví muži, potřebují občas vypadnout s partou a strávit volný víkend někde na chatě. Ideální příležitost na pánskou jízdu je podzimní vinobraní. Skvělou párty zažijete, když si najdete ubytování na Jižní Moravě v pěkném vinném sklípku, kde se dobře najíte, pobavíte a navíc otestujete kvalitní vínka při degustaci. Pokud vinobraní nestihnete, rezervujte si chaty na Silvestra, kde s partou oslavíte příchod nového roku a k tomu si v případě vhodných sněhových podmínek výborně zalyžujete.